حال بد.یجورایی عذاب وجدان با وجود نداشتن نقش یا حداقل کم نقش بودن تو غیبتا...

خرید بک لینک
درمورد اتفاقای بد نباید حرف زد.درمورد ابروریزی ها بهتره نوشته نشه...درمورد کسایی که کنترلشون دست خودشون نیست بهتره چیزی گفته نشه.این چیزا فراموش شه بهتره...خدایا اتفاقای بد خوب نیستن.آبروی من و خانوادم دست توعه.مواظبشون باش خدای خوب و مهربونم ..غیبت بده.بد

این روایت زندگی من است...

ما را در سایت این روایت زندگی من است دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 22:19

صفحه بندی