آره آره حال خوبیه...

خرید بک لینک
امروز یک آبان بود.این مدت خواستگار دو تا داشتم دو تاشم رد کردیم چون شرایطشون خوب نبود.خبرا زیاده.دیگه اینکه به لطف خدای مهربونم کارورزیم همونجایی شد که آرزوشو داشتم و اونجا هم فراتر از انتظاراتمه و همه چی عالیه و با اینکه همش دوروز رفتم کلی چیز یاد گرفتم و خیلی خیلی دوست دارم همونجا کار کنم در آینده ایشالا اگه خدای مهربونم بخواد و صلاحم باشه.پس خدای خوب و بزرگ و مهربونم اگه صلاحمه من همونجا باشم و استخدام شم به زودی.میخوام با خبر استخدام شدنم دل مامانو شاد کنم...
خب دیگه اینکه دانشگاهم شرو شده و کلاسامون با ترم بالاییا بعضیاش افتاده.و اینکه من بنا به همون تصمیمی که گرفته بودم از آخرای ترم پیش؛چادری شدم کاملا و همه چیزش عالیه و خوبه و راضیم.و البته هم اتاقیای جدیدم و اتاق این ترمم هم بنا به همون تصورات مثبتی که راجبش داشتم خوبن و هیچ مشکلی ندارم خداروشکر.
از وقتی اومدم تهران کلی اینوراونور رفتیم با خانواده و دوستا.کافه و سینما و پارک و ...واقعا خوب بود.خداروشکر.دیروزم کمیل اومد تهران و کلی گشت و گذارکردیم و طی یه اتفاق یهویی و عجیب بلیط تئاتر سرداز که نفری سی و شیش تومن بود از طریق یه آقایی بهمون هدیه داده شد.فیلم لانتوری و فروشنده رو دیدیم و خوب بودن هردو.احساس میکنم این اتفاقای خوب مثل همون بلیطه تئاتر تصادفی نیست....خدای خوبم شکرت هزاران بار.اتفاقای خوب دیگه در راهن.منتظرشونم.خدای خوبم مراقب خانوادم باش.دوسشون دارم...
این روایت زندگی من است...

ما را در سایت این روایت زندگی من است دنبال می‌کنید

برچسب: آره آره حال خوبیه که دارمت,آره آره حال خوبیه دارمت, نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: شنبه 22 آبان 1395 ساعت: 13:40

صفحه بندی