این روایت زندگی من است

خرید بک لینک
امروز یک آبان بود.این مدت خواستگار دو تا داشتم دو تاشم رد کردیم چون شرایطشون خوب نبود.خبرا زیاده.دیگه اینکه به لطف خدای مهربونم کارورزیم همونجایی شد که آرزوشو داشتم و اونجا هم فراتر از انتظاراتمه و همه چی عالیه و با اینکه همش دوروز رفتم کلی چیز یاد گرفتم و خیلی خیلی دوست دارم همونجا کار کنم در آینده ایشالا اگه خدای مهربونم بخواد و صلاحم باشه.پس خدای خوب و بزرگ و مهربونم اگه صلاحمه من همونجا باشم و استخدام شم به زودی.میخوام با خبر استخدام شدنم دل مامانو شاد کنم... خب دیگه اینکه دانشگاهم شرو شده و کلاسامون با ترم بالاییا بعضیاش افتاده.و اینکه من بنا به همون تصمیمی که گرفته بودم از آخرای ترم پیش؛چادری شدم کاملا و همه چیزش عالیه و خوبه و راضیم.و البته هم اتاقیای جدیدم و اتاق این ترمم هم بنا به همون تصورات مثبتی که راجبش داشتم خوبن و هیچ مشکلی ندارم خداروشکر. از وقتی اومدم تهران کلی اینوراونور رفتیم با خانواده و دوستا.کافه و سینما و پارک و ...واقعا خوب بود.خداروشکر.دیروزم کمیل اومد تهران و کلی گشت و گذارکردیم و طی یه اتفاق یهویی و عجیب بلیط تئاتر سرداز که نفری سی و شیش تومن بود از طریق این روایت زندگی من است...ادامه مطلب

ما را در سایت این روایت زندگی من است دنبال می‌کنید

برچسب: آره آره حال خوبیه که دارمت,آره آره حال خوبیه دارمت, نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: شنبه 22 آبان 1395 ساعت: 13:40

صبونه نهار شام اینترنت خواب......بسته دیگه این اوضاع .باید خودمو جمع و جور کنم.زندگی کنم.برنامه ریزی چاره کاره.

این روایت زندگی من است...

ما را در سایت این روایت زندگی من است دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 22:19

درمورد اتفاقای بد نباید حرف زد.درمورد ابروریزی ها بهتره نوشته نشه...درمورد کسایی که کنترلشون دست خودشون نیست بهتره چیزی گفته نشه.این چیزا فراموش شه بهتره...خدایا اتفاقای بد خوب نیستن.آبروی من و خانوادم دست توعه.مواظبشون باش خدای خوب و مهربونم ..غیبت بده.بد

این روایت زندگی من است...

ما را در سایت این روایت زندگی من است دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 22:19

شبکه هاب اجتماعی از جمله اینستاگرام هیچ چی جز این نداره که افسوس بخوری که چرا پولدار نیستی.با دیدن بعضی پیج ها به این برسی که پولدارا خوشبخت ترن!هیچ چی بدتر از این نیست که اینستاگرام باعث بشه زندگی و خونوادتو با کسایی که نمیشناسیشون مقایسه کنی...هیچ چی بدتر از این نیست که یه فضای غیرواقعی و مجازی باعث بشه از زندگی خودت و وضعیتت بدت بیاد.ولی حدافل یچیزی هست که آرومت کنه اونم اینکه آره فقط همین دنیا که نیست.دنیای دیگه ای هم هست.آره.باید باشه...

این روایت زندگی من است...

ما را در سایت این روایت زندگی من است دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 22:19

امروز روز طلایی بود.اولین روز سالم زیستی کلید خورد.راضی و خشنود با کلب حال خوب و امید و توکل به خدا ادامه میدم.داداش کوچیکه هم همراهمه خدابا شکرت که بلاخره بعد از مدت ها خودمو به خودم و خودت ثابت کردم وبه برنامه ریزی ها وحرف ها عمل کردم....

این روایت زندگی من است...

ما را در سایت این روایت زندگی من است دنبال می‌کنید

برچسب: به خدا توکل کن,به خدا توکل کن به انگلیسی,به خدا توکل کنیم,به خدا توکل کنید,به خدا توكل كن,چگونه به خدا توکل کنیم,چگونه به خدا توکل کنم,هرکس به خدا توکل کند,چطور به خدا توکل کنیم,میخوام به خدا توکل کنم, نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 22:19

صفحه بندی